About
Navigation
Music
Archieve
Twitter

Monday 29 September 2008

Short Note.

Ah, sry for my sudden, shocking disappearance but my internet was broken.
Frst thought freenet might cut it, cuz our *contract* wit em soon runs out.
But... my mom or someone in our house jux mixed up the cables and blaaa~

Well, well now everything is fine again....
WITHOUT:



SCHOOL !!! {wish I could run out of this school like her at 1pm everyday}
My timetable is horrifying !!!
Monday until 4pm at 4.45pm piano lessons
Tuesday until 4pm at 6.30pm guitar lessons
Wednesday until 1pm at 3pm violin lessons
Thursday until 1pm
Friday until 1pm at 6pm dance lessons

Sounds like crazy, huh? It is, I*m not!
And every *free* minute I gotta book up wit driving lessons =.=
So~ where is the time to blog?
I dunno...

Ah well~ I have to cheer up. The onli problem is, I dun want to do it =.=
Ex..... I need a cup of tea....
So bye for now... I*m stressed as you can imagine.

ah,... xD



Edit: What I did the *offline-daes*: pics editing! I have to say, I*m good in doin this xD

2 comments :

  1. du lernst violine UND piano? was ein traum!! würd ich auch gern, aber meine eltern würdens nicht finanzieren können... zumindest könnten sie es, wollen aber nicht UND wir haben kein platz für die instrumente! was ein scheiß -.- ich hoffe, mein nächstes leben wird besser lol xD

    so viele animationen hahah. ja tee hilft immer.
    ich hasse diese prides auch, aber ich wurde in diese gruppe quasi reingezwungen. außerdem sind sie ganz nett und führen sich nicht machomäßig aus, so wie ich dachte. oder so wie eingebildete tussen die einen auf besser machen weil sie asiaten sind.. oder vielleicht kenn ich die nur nich gut. du hasst viets allgemein?bist doch selber eine xD und ich auch. hm o.o

    wieso kommt jeder auf ne leder- oder lackjacke?? das ist ne ganz normale stoffjacke °_° ihr seid seltsam xD (du und die eine person vor dir, die auch an lederjacken dachte)
    haha :D wie wärs dann mit chucks aus deutschland? XD jaaa das video ist geil *g*

    ReplyDelete
  2. wow! du bist echt musikalisch!
    aber dein stundeplan ist echt ziemlich voll... da wäre mir glatt etwas zu viel.

    ReplyDelete